FAQs

Ordrer

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse

Din ordrebekræftelse kan desværre godt sidde fast i dit spam-filter, så tjek gerne din spam-mappe, hvis ikke du kan finde din ordrebekræftelse. Har du ikke modtaget noget, kan du have skrevet din mail forkert. Kontakt os gerne på info@lovingly.dk, så finder vi frem til det og sender det til dig.

Jeg vil gerne afhente min ordre, hvordan fungerer det?

Inden du lægger en ordre til afhentning, send mig gerne en besked om hvornår du gerne vil afhente, for at sikre dig, at det er en mulighed. Du kan kontakte mig via Instagram på @lovingly.dk, og så aftaler vi et tidspunkt.

Det vil typisk være muligt at afhente mandag-fredag 9:00-14:00. Som oftest vil du også kunne afhente samme dag. Din ordre kan afhentes på Ærøvej 4, 9800 Hjørring.

Da vi stadig er midt i flytteprocess, skal du lave en aftale før du afhenter din ordre.

Jeg har fortrudt at afhente min ordre, kan jeg få den sendt?

Det kan du i hvert fald! Send mig en besked på Instagram og så finder vi en løsning <3

Jeg har bestilt noget i restordre, hvornår kan jeg forvente min pakke?

Pakken bliver sendt samlet, når alt er på lager. Det er dog kun varer jeg kan få indenfor få dage, eller som jeg allerede venter på at modtage, der bliver sat som tilgængelige i restordre. Så du kan roligt bestille i restordre – din ordre bliver max et par dage ”forsinket”.

Jeg har et spørgsmål til min ordre, hvor skal jeg kontakte jer?

Har du et spørgsmål til en ordre du har lagt, kan du altid fange os på mail info@lovingly.dk.

Spørgsmål vedrørende igangværende eller afsluttede ordrer skal altid sendes på mail, da de nemt bliver væk i indbakken på Instagram. Har du spørgsmål til produkter, kan du dog sagtens kontakte os gennem Instagram.

Vi bestræber os altid på at svare så hurtigt som muligt, og oftest også på alle tider af døgnet.

Kan jeg tilføje noget til min ordre?

Som udgangspunkt vil du altid kunne få tilføjet ting til din ordre, hvis ikke ordren endnu er pakket. Send mig en besked, så finder vi en løsning :-*

Forsendelse

Sender i til andre steder end Danmark?

På nuværende tidspunkt sender vi desværre kun til Danmark. Dog arbejder vi på højtryk for at det bliver muligt at sende udenfor landets grænser inden alt for længe! Stay tuned, lovies!

Hvor lang tid tager levering?

Vi prøver altid at få pakket på dagen du har bestilt, så du kan få dine lækre sager så hurtigt som muligt!
Vi sender med GLS, der har den hurtigste levering, og altid leverer indenfor 1-2 hverdage.

Har du valgt at få sendt til GLS pakkeshop, er det muligt at de også leverer der om lørdagen. Du kan tjekke om din lokale pakkeshop får pakker om lørdagen, ved at kontakte pakkeshoppen.

Hvad skal jeg gøre hvis ikke min pakke er blevet leveret endnu?

Du kan altid tjekke dit tracking nr og se hvor langt din pakke er. Har den ikke rykket sig i et par dage, kan du kontakte os på info@lovingly.dk og så tjekker vi gerne op på pakken.

Dit trackingnr finder du i en mail fra os, som vi sender når pakken er pakket færdigt.

Returnering og refundering

Hvis jeg har fortrudt min ordre, hvordan returnerer jeg så?

I handelsbetingelserne finder du al info om returnering. Det er vigtigt at du sender os en mail på info@lovingly.dk og informerer os om, at du gerne vil returnere en eller flere varer.

Varerne skal derefter sendes med GLS til adressen – og den finder du i bunden af siden her.
Når vi har modtaget varerne i samme stand som du fik dem, returnerer vi pengene til din konto. Banken vil derefter returnere til dig. Bemærk der kan gå et par dage. Vi behandler alle returneringer hurtigst muligt.

Varer sendt til en pakkeshop vil ikke blive afhentet, og vil derfor blive sendt tilbage til dig.